Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Stratilová, Barbora
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:19Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39948
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy. Teoretická část je složena ze tří kapitol. První část se věnuje základnímu vymezení šikany. Druhá část popisuje ústavní výchovu, roli vychovatele, metodika prevence. Závěr teoretické části představuje prevenci a řešení šikany, především řeší spolupráci s jinými organizacemi, vymezení druhů prevence, popisuje strategie a metody při postupu s šikanou. Část praktická je zaměřena na využívání strategií vychovatelů při řešení a prevenci šikany v dětském domově a dětském domově se školou.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agrese cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject dětský domov se školou cs
dc.subject oběť cs
dc.subject prevence cs
dc.subject šikana cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject vychovatel cs
dc.subject aggression en
dc.subject institutional education en
dc.subject children's home en
dc.subject children's home and school en
dc.subject victim en
dc.subject prevention en
dc.subject bullying en
dc.subject educator en
dc.title Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy
dc.title.alternative The Prevention and Dealing with Bullying in Facitilities of Institutional Care
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis focuses on the issue of preventing and dealing with bullying in institutional care. The theoretical part is composed of three chapters. The first part focuses on the basic definition of bullying. The second part defines the institutional education and the educational personality. The conclusion of the theoretical part presents the types of prevention, describes strategies and methods dealing with bullying and devotes to cooperation with other organizations. The practical part is focused on the exploitation strategies of educators in solving and preventing bullying in children's home and children's home with school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45409
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject dětské domovy cs
local.subject výchovné ústavy pro mládež cs
local.subject prevence šikany cs
local.subject children’s homes en
local.subject juvenile corrections en
local.subject bullying prevention en


Files in this item

Files Size Format View Description
stratilová_2017_dp.pdf 3.099Mb PDF View/Open None
stratilová_2017_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
stratilová_2017_vp.docx 18.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account