Reality show, Nová cesta k divákovi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reality show, Nová cesta k divákovi

Show full item record

No preview available
Title: Reality show, Nová cesta k divákovi
Author: Vrbecká, Dita
Advisor: Gindl-Tatárová, Zuzana
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá fenoménem reality show. V první části popisuje její vývoj a komerční aspekt. Další část se zabývá tím, jak český divák vnímá a hodnotí tento nový fenomén. Důraz je rovněž kladen na etickou stránku a názory nejrůznějších odborníků (sociologů, psychologů, novinářů, producentů, samotných soutěžících ) Hlavní náplní mého zkoumání jsou vznikající stereotypy, neboli často používané prvky v reality show a popis jednotlivých odvětví filmové řeči a jak se projevují v tomto žánru. V poslední kapitole popisuji nejznámější reality show, vysílané v České republice a také uvádím řadů příkladů z jiných zemí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3998
Availability: Bez omezení
Department: Ústav animace a audiovize
Discipline: Multimedia a design - Audiovize
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vrbecká_2007_dp.pdf 341.9Kb PDF View/Open
vrbecká_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
vrbecká_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account