Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements

DSpace Repository

Language: English čeština 

Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trčková, Dita
dc.contributor.author Bartoníková, Anna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:28Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:28Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40018
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jaké vizuální a verbální přesvědčovací strategie jsou používány v reklamách na alkohol. Teoretická část se zaměřuje na pojem reklamní diskurz a uvádí rozličné přesvědčovací strategie, které se v reklamách používají. Druhá část práce analyzuje z praktického hlediska 40 vybraných reklam na alkohol různých alkoholických značek. Praktická část stanoví několik závěrů na základě poznatků získaných v teoretické části bakalářské práce a v samotné analýze.
dc.format 61 s. Obrazové přílohy: 21 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizuální přesvědčovací strategie cs
dc.subject verbální přesvědčovací strategie cs
dc.subject reklamy na alkohol cs
dc.subject cíloví zákazníci cs
dc.subject diskurz cs
dc.subject visual persuasive strategies en
dc.subject verbal persuasive strategies en
dc.subject alcohol advertisements en
dc.subject target customers en
dc.subject discourse en
dc.title Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements
dc.title.alternative Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to examine the visual and verbal persuasive strategies that are used in the alcohol advertisements. The theoretical part describes the concept of advertising discourse and lists various persuasive strategies that are employed in advertisements. The second part of the thesis analyzes 40 selected alcohol advertisements of different alcohol brands. The analytical part determines several conclusions based on the knowledge acquired in theoretical part of the thesis and the analysis itself.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45498
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject přesvědčování cs
local.subject reklamní texty cs
local.subject vizuální řeč cs
local.subject reklama cs
local.subject alkoholické nápoje cs
local.subject persuasion en
local.subject advertising copy en
local.subject visual communication en
local.subject advertising en
local.subject alcoholic beverages en


Files in this item

Files Size Format View Description
bartoníková_2017_dp.pdf 6.167Mb PDF View/Open None
bartoníková_2017_op.docx 15.52Kb Unknown View/Open None
bartoníková_2017_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account