A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Author: Čumpelík, Jakub
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce ukazuje, že lze jednoduše a lehce sestavit marketingový komunikační mix za účelem získání zákazníků, aniž by bylo třeba vynakládat finanční prostředky, stačí pouze čas. Teoretická část práce obsahuje marketingový mix, marketingový komunikační mix a analýzy, které by měly společnostem pomoci odhalit jejich přednosti a zápory. Analytická část sestává ze zkoumání firmy LIMEX-TECHNIK s.r.o. a jejích konkurentů. Na základě analýz jsou firmě LIMEX-TECHNIK s.r.o. navrhnuta řešení, některá z nich dokonce popsána, jak fungovaly v případě LIMEX-TECHNIK s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40024
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 45505


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čumpelík_2017_dp.pdf 2.280Mb PDF View/Open None
čumpelík_2017_op.pdf 156.8Kb PDF View/Open None
čumpelík_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account