A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Holíková, Aneta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:31Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:31Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40036
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá produktovými popisy parfémů umístěnými na e-shopech, které slouží jako významný reklamní nástroj pro přesvědčení zákazníka. Pro účel práce bylo náhodně sesbíráno 80 popisů z britského a amerických e-shopů, z nichž polovina je zaměřena na parfémy pro muže a polovina na parfémy pro ženy. Cílem této práce je analyzovat jednotlivé diskurzivní strategie, které jsou použity v těchto produktových popisech a zjistit, zda a jakým způsobem je v popisech reflektována identita muže a ženy a vzájemná provázanost chuti a čichu.
dc.format 56
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject diskurzivní analýza cs
dc.subject diskurzivní strategie cs
dc.subject parfém cs
dc.subject reklama cs
dc.subject identita cs
dc.subject gender cs
dc.subject vůně cs
dc.subject chuť cs
dc.subject discourse analysis en
dc.subject discourse strategies en
dc.subject perfume en
dc.subject advertising en
dc.subject identity en
dc.subject gender en
dc.subject smell en
dc.subject taste en
dc.title A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
dc.title.alternative A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dujka, Petr
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with e-shop perfume descriptions which serve as important persuasive tools in perfume advertising. For purposes of the thesis 80 perfume descriptions were collected randomly from British and American e-shops. From an overall sample of 80 descriptions, forty focus on perfumes for men and forty on perfumes for women. The aim of this thesis is to discover and analyze the engaging discourse strategies hidden in these descriptions and to find out how men's and women's identities and taste-smell confusion are reflected in the descriptions.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45520
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-03
local.subject elektronický obchod cs
local.subject parfémy cs
local.subject Velká Británie cs
local.subject Spojené státy americké cs
local.subject USA cs
local.subject electronic commerce en
local.subject perfumes en
local.subject Great Britain en
local.subject United States en
local.subject USA en


Files in this item

Files Size Format View Description
holíková_2017_dp.pdf 2.505Mb PDF View/Open None
holíková_2017_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
holíková_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account