Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Author: Piskořová, Helena
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách při uvedení no-vé služby s komerčním názvem O2 TV od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na trh. Práce se věnuje marketingové analýze služby, popisu situace na trhu, konkurenci a cílové skupině, dále jednotlivým částem marketingového mixu a konečně také samotným marketingovým komunikacím při komerčním spuštění. Cílem práce zjistit, zda byla zvole-na vhodná cílová skupina, vybrány ty správné marketingové nástroje a obsah sdělení. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4006
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4861


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
piskořová_2007_bp.pdfBlocked 411.6Kb PDF
piskořová_2007_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
piskořová_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account