Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Piskořová, Helena
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:13:11Z
dc.date.available 2010-07-15T12:13:11Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4006
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách při uvedení no-vé služby s komerčním názvem O2 TV od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na trh. Práce se věnuje marketingové analýze služby, popisu situace na trhu, konkurenci a cílové skupině, dále jednotlivým částem marketingového mixu a konečně také samotným marketingovým komunikacím při komerčním spuštění. Cílem práce zjistit, zda byla zvole-na vhodná cílová skupina, vybrány ty správné marketingové nástroje a obsah sdělení. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. cs
dc.format 46 s., 18 s. příloh (ne v pdf) cs
dc.format.extent 421483 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject IPTV cs
dc.subject O2 TV cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject IPTV en
dc.subject O2 TV en
dc.subject marketing analyse en
dc.subject target groups en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic cs
dc.title.alternative Marekating activities in the Company Telefónica O2 Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing and communication activities during commercial launch of O2 TV service, which is provided by Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the service and market, competition and target group description. The next text is about segmentation of marketing mix and marketing communication during commercial launch. The aim of this thesis is to find out if the target group was selected properly, if the right maketing tools were used and if the target message was accurate. In the end of the thesis I recommend some marketing and communication strategies for next O2 TV service development. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4861
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
piskořová_2007_bp.pdfBlocked 411.6Kb PDF View/Open
piskořová_2007_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
piskořová_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account