Marketingová strategie značky Euronics

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie značky Euronics

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie značky Euronics
Author: Raclavská, Tereza
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce bylo navržení zlepšení marketingové strategie značky Euronics. Nejdříve byly zpracovány teoretické prameny. Teoretická východiska byla následně použita k rozboru současné marketingové strategie, komunikační taktiky a komunikačního mixu značky Euronics. Ke sběru dat pro praktickou část byl použit marketingový výzkum vypracovaný pro značku Euronics a rozhovory s focus group. Pro vyhodnocení dat byly pou-žity metody benchmarking, IFE, EFE matice a následně SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy byl navržen marketingový budget pro značku Euronics na rok 2017. Dále byly doporučeny marketingové cíle, které by si značka měla stanovit pro marketingovou strategii v krátkodobém a dlouhodobém horizontu do roku 2022. Následně byly navrženy kroky, kterými značka těchto cílů může dosáhnout.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40117
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: D 45638


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
raclavská_2017_dp.pdf 3.159Mb PDF View/Open None
raclavská_2017_op.docx 25.51Kb Unknown View/Open None
raclavská_2017_vp.docx 24.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account