Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Wezdenková, Aneta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:42Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:42Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40123
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online marketingové komunikace. Na základě zpracovaných analýz je vytvořen komplexní projekt na zlepšení v této oblasti, který zahrnuje také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity projektu.
dc.format 102
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject online marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject internet advertising en
dc.subject web sites en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject SEO en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice
dc.title.alternative A Project of Improving Online Marketing Communication for Troubelice Chocolate Factory
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačíková, Zdenka
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to describe a project focused on improving online marketing communication of the Troubelice chocolate company. The theoretical part deals with basic terms related to this issue. The description of the company and elaboration of marketing mix is mentioned at the beginning of the practical part. Subsequently, particular activities of current marketing communication are evaluated. The area of online marketing communication is closely analyzed. Based on processed analysis is a comprehensive project to improve in this area, which also includes the time, cost and risk analysis. In conclusion there are defined possible ways of measuring the effectiveness of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45645
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
wezdenková_2017_dp.pdf 4.789Mb PDF View/Open None
wezdenková_2017_op.pdf 522.0Kb PDF View/Open None
wezdenková_2017_vp.docx 24.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account