Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice
Author: Wezdenková, Aneta
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online marketingové komunikace. Na základě zpracovaných analýz je vytvořen komplexní projekt na zlepšení v této oblasti, který zahrnuje také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40123
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 45645


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
wezdenková_2017_dp.pdf 4.789Mb PDF View/Open None
wezdenková_2017_op.pdf 522.0Kb PDF View/Open None
wezdenková_2017_vp.docx 24.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account