A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje

Show full item record

No preview available
Title: A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Author: Tomková, Veronika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40135
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 45659


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomková_2017_dp.pdf 2.503Mb PDF View/Open None
tomková_2017_op.doc 46.5Kb Unknown View/Open None
tomková_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account