Role mentora v klinické praxi pohledem studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role mentora v klinické praxi pohledem studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Snopek, Petr
dc.contributor.author Macků, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:49Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:49Z
dc.date.issued 2016-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40179
dc.description.abstract V bakalářské práci "Role mentora v klinické praxi pohledem studentů" jsme se zaměřili na postavení mentorů ke studentům v průběhu klinické praxe. V teoretické části jsme zpracovali téma doprovázení, klinické výukové prostředí, mentor jako tvůrce, Heronův model a supervize. K řešení problematiky bylo použito kvantitativního výzkumu technikou dotazníku. Dotazník byl vypracován pro studenty ošetřovatelství. V praktické části zjišťujeme působení mentora, spokojenost studentů ošetřovatelství s průběhem praxe, systematičnost praxe, začlenění studentů v průběhu praxe do kolektivu a také přínos nových poznatků pod vedením mentora.
dc.format 87 s. (112 690 znaků), P-I, II
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentor cs
dc.subject odborná praxe cs
dc.subject výuka cs
dc.subject ošetřovatelství cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject vzdělávací program cs
dc.subject mentor en
dc.subject professional practice en
dc.subject teaching en
dc.subject nursing en
dc.subject competence en
dc.subject educational program en
dc.title Role mentora v klinické praxi pohledem studentů
dc.title.alternative Role of Mentors in Clinical Practise from Students´ Perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krátká, Anna
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated In the Bachelor Thesis "Role of Mentor in Clinical Practice from Students' Perspective" we focused on mentor status for students during clinical practice. In the theoretical part we elaborated the topic of an accompaniment, clinical learning environment, mentor as a creator, Heron model and supervision. Quantitative research using the questionnaire technique was used to solve the problem. The questionnaire was developed for nursing students. In the practical part, we find out the mentor's effect, the satisfaction of the nursing students with the process of practice, the systematicity of the practice, the integration of the students into the collective in the process of the practice and also the acquisition of the new knowledges in the leadership of the mentor.
dc.description.department Ústav zdravotnických věd
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cs
dc.thesis.degree-discipline General Nursing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cs
dc.thesis.degree-program Nursing en
dc.identifier.stag 45714
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
macků_2017_dp.pdf 4.776Mb PDF View/Open None
macků_2017_op.pdf 521.8Kb PDF View/Open None
macků_2017_vp.pdf 459.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account