Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Author: Langová, Kateřina
Advisor: Culík Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. v současnosti a porovnání se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Data byla zpracována pomocí metod kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu dokumentů, rozhovor s představitelem firmy Baťa a.s., dotazníkové šetření a následně bylo provedeno vyhodnocení získaných dat. Výsledky této práce umožnily porovnání péče o zákazníka v současné firmě Baťa a.s. a do roku 1945, následné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu a obecné doporučení týkající se kvalitní péče o zákazníka současnému podnikatelskému prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40308
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 45898


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
langová_2017_dp.pdf 3.499Mb PDF View/Open None
langová_2017_op.docx 27.30Kb Unknown View/Open None
langová_2017_vp.docx 22.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account