Informovanost žáků ZŠ na Zlínsku o problematice kyberšikany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost žáků ZŠ na Zlínsku o problematice kyberšikany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Zachovalová, Sylva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:06Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40325
dc.description.abstract Bakalářská práce "Informovanost žáků ZŠ na Zlínsku o problematice kyberšikany" pojednává o nebezpečí kybernetické šikany, která bývá často způsobena nedostatečnou informovaností a neopatrným chováním žáků na internetu a sociálních sítích. Byl zvolen kvantitativní výzkum a metodou sběru dat byl použit dotazník. Cílem práce bylo zjistit, jaká je informovanost žáků o kyberšikaně na Zlínsku.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject šikana cs
dc.subject informovanost cs
dc.subject agrese cs
dc.subject virtuální prostředí cs
dc.subject anonymita cs
dc.subject internet cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject prevence cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject cuberbullying en
dc.subject bullying en
dc.subject awareness en
dc.subject aggression en
dc.subject virtual reality en
dc.subject anonymity en
dc.subject internet en
dc.subject bully en
dc.subject victim en
dc.subject prevention en
dc.subject adolescence en
dc.title Informovanost žáků ZŠ na Zlínsku o problematice kyberšikany
dc.title.alternative Awareness of Primary School Students in the Zlín Region of Issue of Cuberbullying
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis "Awareness of primary school students in Zlin region on the issue of cuberbullying" is deal with is often caused by lack of awareness and careless behavior of pupils on the internet and on the popular social networks. A quantitative research was decided to be an appropriate approach to this study. A semi-structured questionnaire was used to colect data. The goal of this thesis were to ascertain the awareness of pupils on the Zlin region about cuberbullying.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45925
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zachovalová_2017_dp.pdf 2.896Mb PDF View/Open None
zachovalová_2017_op.pdf 226.5Kb PDF View/Open None
zachovalová_2017_vp.docx 17.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account