Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Autor: Matušincová, Jana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů chování spotřebitelů u vybraných věkových skupin. Cílem bylo zjistit, co nejvíce ovlivňuje zákazníky při nakupování na internetu. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního šetření a bylo provedeno vyhodnocení na základě dotazníku. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá hlavními faktory ovlivňující chování spotřebitele, nákupním chováním a nákupním rozhodovacím procesem. V praktické části byly vyhodnoceny údaje, zjištěné z dotazníkového šetření. Na základě zjištěných skutečností bylo možné podat a definovat návrhy a doporučení na zlepšení internetových obchodů. Doporučení vede k zlepšení internetových služeb a jednání internetových obchodů s cílem získání většího počtu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40338
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45947


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
matušincová_2017_dp.pdf 3.214Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matušincová_2017_op.docx 27.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
matušincová_2017_vp.docx 22.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet