Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jarolímová, Blanka
dc.contributor.author Cvešperová, Klára
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:09Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40354
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá daňovým zachycením reklam a darů ve vybrané obchodní společnosti v České republice. V první části je tato problematika zkoumána z teoretického hlediska, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti daní, přiblížen princip daní z přidané hodnoty a daní z příjmů právnických osob. Na závěr první části jsou položeny základy z právního hlediska pro dary a reklamy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Internet Mall, a. s. Tato část se skládá z vybraných projektů společnosti a jejich správného daňového zachycení. Cílem práce je přiblížení dané problematiky a navrhnutí dalších projektů pro následující období.
dc.format 63 s. (67 609 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject daň cs
dc.subject daň z příjmů právnických osob cs
dc.subject daňově uznatelné / neuznatelné náklady cs
dc.subject dar cs
dc.subject reklama cs
dc.subject tax en
dc.subject corporate income tax en
dc.subject tax deductible / tax non-deductible expenses en
dc.subject gifts en
dc.subject advertisement en
dc.title Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.
dc.title.alternative Effect of Advertisement and Gifts on Taxation in the Corporation Internet Mall, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Poliaková, Adela
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis focuses on the effect of advertisement and gifts on taxation in a selected company in Czech Republic. The first part describes the issue from the theoretical perspective and explains the basic terms in the field of taxes, with focus put on value added tax and corporate income tax. The end of the first part focuses on basic legal aspects from the perspective of gifts and advertisement. In the analytical part of the thesis, the knowledge is applied to the company Internet Mall, a. s. This part consist of selected projects and their tax impact. The main aim of this bachelor thesis is to thoroughly explain the given issue and propose future projects.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Účetnictví a daně cs
dc.thesis.degree-discipline Accounting and Taxes en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 45965
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
cvešperová_2017_dp.pdf 2.727Mb PDF View/Open None
cvešperová_2017_op.docx 23.72Kb Unknown View/Open None
cvešperová_2017_vp.pdf 342.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account