Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.
Author: Cvešperová, Klára
Advisor: Jarolímová, Blanka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá daňovým zachycením reklam a darů ve vybrané obchodní společnosti v České republice. V první části je tato problematika zkoumána z teoretického hlediska, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti daní, přiblížen princip daní z přidané hodnoty a daní z příjmů právnických osob. Na závěr první části jsou položeny základy z právního hlediska pro dary a reklamy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Internet Mall, a. s. Tato část se skládá z vybraných projektů společnosti a jejich správného daňového zachycení. Cílem práce je přiblížení dané problematiky a navrhnutí dalších projektů pro následující období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40354
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav financí a účetnictví
Discipline: Účetnictví a daně
Grade for thesis and defense: B 45965


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cvešperová_2017_dp.pdf 2.727Mb PDF View/Open None
cvešperová_2017_op.docx 23.72Kb Unknown View/Open None
cvešperová_2017_vp.pdf 342.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account