Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Volfová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:26:05Z
dc.date.available 2010-07-15T12:26:05Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4037
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje situaci na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního radia. Teoretická část ozřejmuje postavení rozhlasového media jako významného komunikační-ho a reklamního nosiče. Objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a jasně vypo-vídá o současné struktuře, ve kterém se česká rozhlasová scéna nachází. Praktická část pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mezi jednotlivými metodami sběru dat. Definuje charakteristic-ká specifika plánování rozhlasové komunikační kampaně. Analyzuje rozdíly mezi zadává-ním reklamních kampaní národních a regionálních klientů. cs
dc.format 59 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 575148 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Rozhlasové medium cs
dc.subject posluchač cs
dc.subject produkt cs
dc.subject reklama cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject MediaProjekt cs
dc.subject RadioProjekt cs
dc.subject mediální plánování cs
dc.subject zadavatelé reklamy cs
dc.subject Radio Medium en
dc.subject Listener en
dc.subject Product en
dc.subject Advertising en
dc.subject Radio Market en
dc.subject MediaProject en
dc.subject RadioProject en
dc.subject Media Planning en
dc.subject Promotion Submitter en
dc.title Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia cs
dc.title.alternative The situation on the radio advertising market in the year 2005 from the point of view of a regional radio en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes the situation on the radio advertising market in the year 2005 from the point of view of a regional radio. The theoretical part clarifies the position and role of the radio medium as an important communication and promotion carrier. It explains basic terms connected with the radio and outlines the present structure of the Czech radio scene. The practical part deals with the methodology of the metering of the radio market, describes its individual forms and explains the differences between individual methods of data collection. It also defines the specific features of planning radio communication cam-paigns and analyses the differences between ordering promotional campaigns by national and regional clients. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4882
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
volfová_2007_bp.pdfBlocked 561.6Kb PDF View/Open
volfová_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
volfová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account