Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

Show full item record

No preview available
Title: Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia
Author: Volfová, Petra
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce popisuje situaci na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního radia. Teoretická část ozřejmuje postavení rozhlasového media jako významného komunikační-ho a reklamního nosiče. Objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a jasně vypo-vídá o současné struktuře, ve kterém se česká rozhlasová scéna nachází. Praktická část pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mezi jednotlivými metodami sběru dat. Definuje charakteristic-ká specifika plánování rozhlasové komunikační kampaně. Analyzuje rozdíly mezi zadává-ním reklamních kampaní národních a regionálních klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4037
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
volfová_2007_bp.pdfBlocked 561.6Kb PDF
volfová_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
volfová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account