The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies

DSpace Repository

Language: English čeština 

The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kráľová, Zdena
dc.contributor.author Čechová, Alžběta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:20Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40453
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo nabídnout co největší množství informací o úzkosti z mluvení anglickým jazykem. Tato úzkost se vysktytuje mezi studenty velmi hojně a díky tomu bylo třeba v bakalářské práci navrhnout strategie, jak se s takovou úzkostí vyrovnat. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu úzkost v souvislosti se studiem anglického jazyka. Praktická část je věnována popisu a výsledkům akademického výzkumu úzkosti mezi českými středoškolskými studenty. Tato bakalářská práce může posloužit jak studentům, kteří mají zájem se úzkosti zbavit, tak učitelům, kteří chtějí vytvořit příjemné prostředí pro své studenty a tím co nejvíce zmírnit úzkost v hodinách mezi žáky.
dc.format 41 s. (55 140 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Úzkost z mluvení anglickým jazykem cs
dc.subject jazyková úzkost cs
dc.subject úzkost z mluvení cizím jazykem cs
dc.subject copingové strategie cs
dc.subject zvládací strategie cs
dc.subject English speaking anxiety en
dc.subject language anxiety en
dc.subject foreign language anxiety en
dc.subject coping strategies en
dc.title The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies
dc.title.alternative The English Speaking Anxiety of Non-native High School Speakers: Coping Strategies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to provide as much information as possible about the English speaking anxiety. The English speaking anxiety is considered to be spread among the students of English and according to that, suggestion how to overcome anxiety are provided in the thesis. Basic information, characteristics and identifying the English speaking anxiety can be found in the theoretical part. The practical part consists description of the research of the English speaking anxiety among Czech high-school students and the detailed description of the questionnaire and analysis is also provided. The bachelor thesis can help students realize if they are anxious or not, it also provides suggestions and strategies how to get rid of the English speaking anxiety and due to that fact learn English language as much efficiently as possible.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 46098
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject strach cs
local.subject verbální komunikace cs
local.subject angličtina cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject Češi cs
local.subject fear en
local.subject verbal communication en
local.subject English language en
local.subject college students en
local.subject Czechs en


Files in this item

Files Size Format View Description
čechová_2017_dp.pdf 2.239Mb PDF View/Open None
čechová_2017_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
čechová_2017_vp.doc 46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account