Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti

Show full item record

No preview available
Title: Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Author: Němečková, Lenka
Advisor: Macháček, Jiří
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodiky šetření spokojenosti se službami po-skytovanými Městském úřadem v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, jako jsou veřejný sektor, veřejná správa a veřejné služby. Také podrobně rozebírá pojem spokojenost občanů se službami veřejné správy. Dále popisuje metody marketingového výzkumu a metody sběru primárních dat. Podrobněji se zaměřuje na popis dotazníkového šetření a pojmu mystery client. Na začátku praktické části je představen Městský úřad v Uherském Hradišti a popsány činnosti vybraných odborů. Dále je vytvořena metodika šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. Na základě této metodiky je provedeno šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. V souvislosti s výsledky šetření spokojenosti jsou na konci praktické části práce zpracovány návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40474
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: D 46131


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němečková_2017_dp.pdf 14.30Mb PDF View/Open None
němečková_2017_op.docx 29.64Kb Unknown View/Open None
němečková_2017_vp.docx 29.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account