Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě
Author: Třetina, Jaroslav
Advisor: Glogar, Alois
Abstract: Cílem této diplomové práce je tvorba a realizace marketingové koncepce v malé firmě a zefektivnění činností marketingového oddělení malého podniku. Teoretická část přibližuje problematiku a specifika marketingu v malých a středních firmách a problematiku zavádění marketingu do společnosti. Analytická část obsahuje ideový projekt zavádění marketingu do společnosti Bridgestone CR, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4049
Date: 2007-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
třetina_2007_dp.pdfBlocked 2.622Mb PDF View/Open
třetina_2007_vp.doc 1.247Mb Microsoft Word View/Open
třetina_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account