Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer
Autor: Blažková, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací ve firmě Raab Computer. Tato společnost poskytuje telekomunikační služby a počítačové příslušenství. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingových komunikací a jednotlivých částí komunikačního mixu, to znamená formuluje teoretická východiska pro analýzu. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stávající situace využívání marketingových komunikací ve firmě, které by měly vést ke zdokonalení komunikace se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4100
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6490


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažková_2007_bp.pdf 1.201Mb PDF Zobrazit/otevřít
blažková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blažková_2007_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet