Marketing a propagace ve zdravotnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace ve zdravotnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Řezníčková, Kristýna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41328
dc.description.abstract Diplomová práce "Marketing a propagace ve zdravotnictví" je zaměřena na marketing ve zdravotnictví, konkrétně na komunikaci hematologicko-transfuzního oddělení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu ve zdravotnictví, sociálního marketingu a marketingové komunikace. Druhá část je zaměřena na analýzu na komunikace hematologicko-transfuzního oddělení v Ústí nad Orlicí. Na základě analýzy jsou identifikovány motivy a pohnutky dárců. V projektové části je navržena komunikační strategie vybraného oddělení.
dc.format 126 s. (165 627 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject krev cs
dc.subject transfuzní oddělení cs
dc.subject darování krve cs
dc.subject marketing en
dc.subject health care en
dc.subject social marketing en
dc.subject blood transfusion departments en
dc.subject blood donation en
dc.title Marketing a propagace ve zdravotnictví
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Health Care
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on marketing in health care, specifically communication hematology-transfusion ward. The theoretical part defines the basic concepts of marketing in health care, social marketing and marketing communications. The second part focuses on the analysis of communications of hematology-transfusion ward in Usti nad Orlici. On the base of analysis are identified motives of donors. In the project part is designed the communication strategy selected ward.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47462
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
řezníčková_2017_dp.pdf 5.387Mb PDF View/Open None
řezníčková_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
řezníčková_2017_vp.doc 146.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account