Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bartošová, Magdalena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41340
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým a komunikačním plánem k zavedení svatební agentury na trh. Marketingový plán bude vytvořen na základě analýz trhu (doplněným i o primární šetření) a ukázky komunikačního mixu, kterého svatební agentura využívá. Sou-částí plánu bude i představení SWOT analýzy a i analýzy konkurence na trhu na základě Porterovy anaýzy. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu marketingu služeb, představe-ní marketingového mixu, jeho formy a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání. V analytické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů marketingového mi-xu služeb a SWOT analýza trhu. Jejich vyhodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analýz a jejich zhodnocení je v projektové části práce navr-žena celková strategie komunikace a plán komunikačních aktivit k zajištění efektivní komunikace se zákazníkem a konkurence schopnosti.
dc.format 149 s. (136 648 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Služba cs
dc.subject svatební agentura cs
dc.subject svatební salón cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject strategický mar-keting cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikace služby cs
dc.subject mikroprostředí cs
dc.subject mak-roprostředí cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject kvalita-tivní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Service en
dc.subject wedding agency en
dc.subject bridal salon en
dc.subject marketing en
dc.subject service marketing en
dc.subject strategic marke-ting en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication services en
dc.subject micro en
dc.subject macro en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantitative research en
dc.title Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
dc.title.alternative Marketing (Communication ) Strategy for Introduction of Wedding Agency on Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing and communication plan for the introduction of a wed-ding agency market. The marketing plan will be created on the basis of market analyzes (also supplemented primary survey) and examples of the communication mix, which uses a wedding agency. Sou-part plan will show SWOT analysis, even the analysis of compe-tition in the market based on Porter analysis The theoretical part focuses on the topic of marketing services, an idea-the marketing mix, its forms and importance of the involvement of database marketing to their effective use. The analytical part is an analysis used by the marketing mix of services and SWOT ana-lysis of the market. Their evaluation is based on a questionnaire Nurse-it. Based on the outcomes of their analysis and evaluation of the project is in part designed overall communication strategy and plan of communication activities to ensure effective communication with customers and competitiveness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47478
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
bartošová_2017_dp.pdf 7.950Mb PDF View/Open None
bartošová_2017_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
bartošová_2017_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account