Komunikační strategie edukativního produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie edukativního produktu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie edukativního produktu
Author: Hledíková, Denisa
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie edukativního produktu, kni-hy "Náš zázračný příběh", určené pro rodiče, kteří počali své dítě pomocí medicíny. Teore-tická část představuje problematiku marketingu a marketingové komunikace. Dále uvádí do problematiky sociální reklamy, reklamy služeb, jelikož zdravotnictví nepochybně službou je. A také okrajově přibližuje právě zdravotní službu, asistovanou reprodukci a fenomén neplodnosti. Praktická část představuje nakladatelství Family Trees Publishing a pak také detailněji daný produkt a produkty jemu podobné. V praktické části jsou také zanalyzované polostrukturované rozhovory vedené s rodiči a zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části je navržena komunikační strategie pro daný produkt v souladu s daty zjištěnými při výzkumu a s cíli komunikační kampaně, které si autorka klade.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41349
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47487


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hledíková_2017_dp.pdf 3.404Mb PDF View/Open None
hledíková_2017_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
hledíková_2017_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account