Nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple

Show full item record

No preview available
Title: Nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple
Author: Kovářík, Tomáš
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou hlavních faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, nákupní chování, tvorba komunikační strategie, marketingový výzkum a její součástí je také specifikace metodologie práce, stanovení výzkumných otázek a cíle práce. Praktická část této práce se zabývá představením značky Apple a analýzou dat provedeného primárního výzkumu včetně zodpovězení výzkumných otázek a zamyšlením autora nad hlavními příležitostmi. Vzávěrečné projektové části práce autor navrhuje podobu kampaně na základě stěžejních dat zprovedeného výzkumu a zjištěných příležitostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41353
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 47494


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovářík_2017_dp.pdf 6.097Mb PDF View/Open None
kovářík_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kovářík_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account