Marketingová strategie pro společnost Goldpress s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro společnost Goldpress s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro společnost Goldpress s.r.o.
Author: Krupicová, Hana
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové strategie malého výrobního podniku Goldpress s.r.o., který se věnuje polygrafické výrobě přání a produktů z papíru. V teoretické práci jsou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle a metodika práce.V praktické části je prezentována společnost Goldpress s.r.o., provedena analýza makroprostředí a mikroprostředí, vyhodnocen kvantitativní průzkum a stanovena východiska pro projektovou část. Projektová část je věnována navržení marketingové strategie společnosti pro nadcházející období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41354
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47495


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krupicová_2017_dp.pdf 7.107Mb PDF View/Open None
krupicová_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
krupicová_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account