Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc
Author: Slámečka, Daniel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se věnuje tématu budování značky realitní kanceláře Century 21 All Inclusive v místě svého podnikání a je zaměřena na poskytování služeb v oblasti realitního trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vymezeny teoretické rámce práce týkající se významu značky a jejího budování, využívání značek ve službách, a dále marketingu služeb a jejich vlastností. Následně je stanovena metodika práce, cíle práce a výzkumné předpoklady. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence firmy využitím Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil, a dále realizací dotazníkového šetření v dané lokalitě, kde předmětem výzkumu je analýza znalosti značky Century 21 a současné preference zákazníků při výběru značky. Na základě výsledků výzkumů je navržena komunikační kampaň ve třetí části této práce, s cílem zvýšit povědomí o značce a tržní podíl firmy ve zkoumané lokalitě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41361
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47510


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
slámečka_2017_dp.pdf 4.713Mb PDF View/Open None
slámečka_2017_op.doc 206.5Kb Unknown View/Open None
slámečka_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account