Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín
Author: Ťopková, Zuzana
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je pro nový hotelový projekt ve Zlíně zjistit aktuální konkurenční prostředí na trhu, identifikovat faktory, které nejvíce ovlivní jeho vstup na trh a následně navrhnout produkt, který bude jeho výhodou a odliší ho od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, PEST, Porter a SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. V praktické části bude provedena podrobná analýza trhu a zmapování stávající konkurence a nabídky jejich služeb. Následně bude podroben samotný projekt SWOT analýze za účelem stanovení silných a slabých stránek a možných hrozeb či příležitostí. Obsahem projektové části je navržení nového produktu, který projekt odliší od konkurence a získá mu konkurenční výhodu na lokálním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41362
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47512


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ťopková_2017_dp.pdf 2.625Mb PDF View/Open None
ťopková_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
ťopková_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account