Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
Author: Traksl, František
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41363
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47513


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
traksl_2017_dp.pdf 5.207Mb PDF View/Open None
traksl_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
traksl_2017_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account