Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jelenová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41383
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment, LLC. Cílem práce je popsat a analyzovat tuto společnost a její marketingo-vou komunikaci s ohledem na fanoušky společnosti a jejich chování. Teoretická část práce přiblíží čtenáři teoretické aspekty marketingové komunikace a jejích nástrojů relevantních k marketingové komunikaci společnosti. Praktická část se zaměřuje přímo na společnost Marvel Entertainment a její marketingovou komunikaci. Pomocí kvantitativního šetření jsou sesbírána data o fanoušcích společnosti a ta jsou nadále analyzována.
dc.format 95 s. (136 135 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marvel Entertainment cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing zábavního průmyslu cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komiks cs
dc.subject film cs
dc.subject Marvel Entertainment en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Entertainment industry marketing en
dc.subject social media en
dc.subject comics en
dc.subject film en
dc.title Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy
dc.title.alternative Marvel - Marketing Communication Of The Comics Industry Legend
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis you are reading focuses on Marvel Entertainment, LLC and its marketing communication. The main purpose is to describe and analyze the company and marketing communication in reference to its fans and their behaviour. The theoretical part introduces core terminology of marketing and marketing communication relevant to the topic. The practical part describes and analyses Marvel Entertainment and marketing communication strategy it is using. The Data about Marvel fans are collected through qu-antitative research and then analyzed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47537
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
jelenová_2017_dp.pdf 8.576Mb PDF View/Open None
jelenová_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
jelenová_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account