Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky

Show full item record

No preview available
Title: Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
Author: Kaláčová, Veronika
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho přímé spojitosti s vizuální komunikací značky. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů a také uvedení do dané oblasti práce. Dále pojednává o logu z pohledu designu a následně rozebírá vizuální komunikaci značky a působení těchto dvou oblastí na sebe. Teorie je seskupena do dané podoby za pomoci věrohodných podkladů, které napomáhají vytvořit celistvý pohled na danou oblast zkoumání. Posláním praktické části je zjištění, jak literární zhodnocení designu loga a jeho vizuální komunikace působí na vnímání cílové skupiny tedy zdali se shodují či ne. Průzkum probíhá na základě hloubkového individuálního rozhovoru, kde cílovou skupinou jsou lidé, kteří nemají odbornou znalost designu a problematiky zkoumání. Výstup této práce je věnován zhodnocení a následnému doporučení v rámci zkoumané skupiny participantů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41385
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 47539


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kaláčová_2017_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open None
kaláčová_2017_op.docx 125.7Kb Unknown View/Open None
kaláčová_2017_vp.doc 160.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account