Interní komunikace ve zvolené společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Interní komunikace ve zvolené společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Interní komunikace ve zvolené společnosti
Author: Kalinayová, Martina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o interní komunikaci a o její roli ve firmách. V první části se práce věnuje vysvětlení pojmů, které s touto tématikou souvisí. Ty jsou seřazeny hierarchicky. Jako první je charakterizována komunikace obecně a její formy. Dále je vysvětlen pojem Public Relations, na který navazuje kapitola věnující se firemní identitě a jejím jednotlivým součástem, firemnímu designu, kultuře a komunikaci. Následně je vymezen pojem interní komunikace a nástroje, které využívá. Ve druhé části práce je pak představena zkoumaná společnost a její identita z hlediska PR. Dále jsou popsány vybrané nástroje, které k interní komunikaci firma používá v současné době. Na tuto část navazuje kvantitativní výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců s aktuální podobou a na základě jeho výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení současného stavu interní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41386
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47540


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kalinayová_2017_dp.pdf 2.972Mb PDF View/Open None
kalinayová_2017_op.docx 123.6Kb Unknown View/Open None
kalinayová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account