Interní komunikace ve zvolené společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve zvolené společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kalinayová, Martina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41386
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o interní komunikaci a o její roli ve firmách. V první části se práce věnuje vysvětlení pojmů, které s touto tématikou souvisí. Ty jsou seřazeny hierarchicky. Jako první je charakterizována komunikace obecně a její formy. Dále je vysvětlen pojem Public Relations, na který navazuje kapitola věnující se firemní identitě a jejím jednotlivým součástem, firemnímu designu, kultuře a komunikaci. Následně je vymezen pojem interní komunikace a nástroje, které využívá. Ve druhé části práce je pak představena zkoumaná společnost a její identita z hlediska PR. Dále jsou popsány vybrané nástroje, které k interní komunikaci firma používá v současné době. Na tuto část navazuje kvantitativní výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců s aktuální podobou a na základě jeho výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení současného stavu interní komunikace.
dc.format 66 s. (85 704 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject public relations en
dc.subject corporate communication en
dc.subject tools of internal communications en
dc.subject marketing research en
dc.subject corporate culture en
dc.title Interní komunikace ve zvolené společnosti
dc.title.alternative Internal Communication in Selected Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on internal communication and it´s role in a company. In the first part of the thesis terms related to this topic are explained. These are in the hierarchic order. Firstly communication in general and its forms are characterized. Furthermore, the term Public Relations is explained, followed by the chapter focused on Corporate Identity as an important part of PR and its components - corporate design, culture and communication. Consequently, the concept of internal communication and it´s tools are defined. In the second part of the thesis, selected company and its identity are introduced, followed by description of chosen tools used by the company for internal communication. This part continues with quantitative research focusing on employee satisfaction with the current forms of communication, and based on its results, recommendations that could improve the current state of internal communication are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47540
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kalinayová_2017_dp.pdf 2.972Mb PDF View/Open None
kalinayová_2017_op.docx 123.6Kb Unknown View/Open None
kalinayová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account