Interní komunikace ve zvolené společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Interní komunikace ve zvolené společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní komunikace ve zvolené společnosti
Autor: Kalinayová, Martina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o interní komunikaci a o její roli ve firmách. V první části se práce věnuje vysvětlení pojmů, které s touto tématikou souvisí. Ty jsou seřazeny hierarchicky. Jako první je charakterizována komunikace obecně a její formy. Dále je vysvětlen pojem Public Relations, na který navazuje kapitola věnující se firemní identitě a jejím jednotlivým součástem, firemnímu designu, kultuře a komunikaci. Následně je vymezen pojem interní komunikace a nástroje, které využívá. Ve druhé části práce je pak představena zkoumaná společnost a její identita z hlediska PR. Dále jsou popsány vybrané nástroje, které k interní komunikaci firma používá v současné době. Na tuto část navazuje kvantitativní výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců s aktuální podobou a na základě jeho výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení současného stavu interní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41386
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 47540


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kalinayová_2017_dp.pdf 2.972Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kalinayová_2017_op.docx 123.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kalinayová_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet