Vliv věrnostních programů na budování image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv věrnostních programů na budování image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Timkovičová, Nikola
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41414
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu věrnostního programu na budování image značky, konkrétně u lékárenské značky Dr. Max. Dále zjišťuje, jak jsou zákazníci s věrnostním programem spokojeni a jaké jsou důvody přihlášení či nepřihlášení se do věr-nostního programu Karta výhod Dr. Max. Práce se také zabývá zákaznickou věrností a okrajově i malým průzkumem konkurence této lékárenské firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky o věrnostních programech, zákazníkovi a řízení vztahů se zákazníky, image, značce a současně i budování značky. Ve výzkumné části je vyhodnocen vliv věr-nostního programu na budování image značky Dr. Max. V závěru je pak shrnuto několik doporučení, která pomohou zvýšit počet členů věrnostního programu.
dc.format 54 s. (92 253 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject image značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject řízení vztahů se zákaz-níky cs
dc.subject zákaznická věrnost cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject Sales support en
dc.subject Brand image en
dc.subject Brand building en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Customer relationship management en
dc.title Vliv věrnostních programů na budování image značky
dc.title.alternative Impact of Loyalty Programmes on Brand Building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with influence of loyalty program on brand image building, in particular Dr. Max pharmacy chain. Furthermore, it analyses customer's satisfaction with loyalty program, and pros and cons of being a member of loyalty program ´Karta výhod Dr. Max´. The thesis also deals with loyalty of customers, and with a small competitive analysis. The first part is focused on terms explanation about loyalty programmes, custom-ers, and customers relationship management, image, brand and brand image. Impact of loy-alty program on brand building Dr. Max is evaluated in the second part. Finally, recom-mendations are presented to increase the number of members participating in the loyalty program.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47570
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
timkovičová_2017_dp.pdf 4.216Mb PDF View/Open None
timkovičová_2017_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
timkovičová_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account