Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Umění v reklamě
Author: Hejčová, Erika
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na popis a rozbor vývoje historických skutečností v oblasti reklamního plakátu. Práce bude primárně třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané proble-matiky. Bude analyzovat oblast umění a reklamy. Zaměří se na zpracování vývojové linie reklamního plakátu, a to v kontinuitě s tvorbou Alfonse Muchy, jako významného předsta-vitele uměleckého směru secese. Práce se orientuje na umění v reklamní tvorbě, konkrétně reklamní plakát, který odráží společenský život daného období ve spojitosti s dnešním poje-tím reklamního plakátu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41427
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47584


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hejčová_2017_dp.pdf 5.602Mb PDF View/Open None
hejčová_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
hejčová_2017_vp.doc 198.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account