Umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění v reklamě
Autor: Hejčová, Erika
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na popis a rozbor vývoje historických skutečností v oblasti reklamního plakátu. Práce bude primárně třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané proble-matiky. Bude analyzovat oblast umění a reklamy. Zaměří se na zpracování vývojové linie reklamního plakátu, a to v kontinuitě s tvorbou Alfonse Muchy, jako významného předsta-vitele uměleckého směru secese. Práce se orientuje na umění v reklamní tvorbě, konkrétně reklamní plakát, který odráží společenský život daného období ve spojitosti s dnešním poje-tím reklamního plakátu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41427
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47584


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hejčová_2017_dp.pdf 5.602Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hejčová_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hejčová_2017_vp.doc 198.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet