Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hejčová, Erika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41427
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na popis a rozbor vývoje historických skutečností v oblasti reklamního plakátu. Práce bude primárně třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané proble-matiky. Bude analyzovat oblast umění a reklamy. Zaměří se na zpracování vývojové linie reklamního plakátu, a to v kontinuitě s tvorbou Alfonse Muchy, jako významného předsta-vitele uměleckého směru secese. Práce se orientuje na umění v reklamní tvorbě, konkrétně reklamní plakát, který odráží společenský život daného období ve spojitosti s dnešním poje-tím reklamního plakátu.
dc.format 59 s. (87 024 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject secese cs
dc.subject Alfons Mucha cs
dc.subject reklamní plakáty cs
dc.subject reklamní tvorba cs
dc.subject eye tracking cs
dc.subject oční kamera cs
dc.subject média cs
dc.subject art en
dc.subject advertising en
dc.subject Art Nouveau en
dc.subject Alfons Mucha en
dc.subject advertising poster en
dc.subject advertising creation en
dc.subject eye tracking en
dc.subject media en
dc.title Umění v reklamě
dc.title.alternative Art in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis focuses on description and detailed investigation of historical back-ground of the advertising posters. The thesis classifies and elaborate on key aspects of the given topic. Another major part of the thesis is analysis of art and the advertisement which are a crucial elements of examined topic. Moreover, the thesis will closely examine the line of development of the advertising posters in connection with the Alfons Mucha, an im-portant representative of the Art Nouveau style. The present paper also concentrates on the art as the part of advertising creations, more precisely, on advertising posters which reflect-ed a social life in the aforementioned Art Nouveau period in comparison with today´s ap-proach to advertising poster.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47584
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
hejčová_2017_dp.pdf 5.602Mb PDF View/Open None
hejčová_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
hejčová_2017_vp.doc 198.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account