Blog jako nástroj marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blog jako nástroj marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Mrázková, Barbora
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41444
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o fenoménu blogů a jeho začlenění v oblasti marketingových komunikací. Mapuje teoreticko-historické aspekty blogů a vymezuje základní pojmy jako je bloger, fashion bloger, etika blogů nebo propagace blogů. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy blogů a individuálními rozhovory s vybranými fashion blogerkami s cílem najít společné znaky těchto blogů nebo určit způsoby, jakými se módní blogeři mohou prezentovat a propagovat. Důležitou součástí praktické části práce je i pohled ze strany čtenářů, který je zjišťován za pomoci kvalitativní výzkumné metody focus group. V závěru práce jsou shrnuty veškeré zjištěné poznatky, kterým předchází i stručné doporučení módním blogů do budoucna.
dc.format 69s. (106 954 znaků bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject blogy cs
dc.subject blogosféra cs
dc.subject fashion blogy cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject názoroví vůdci cs
dc.subject etika blogů cs
dc.subject osobní branding cs
dc.subject blogs en
dc.subject blogosphere en
dc.subject fashion blogs en
dc.subject online marketing en
dc.subject social media en
dc.subject opinion leaders en
dc.subject ethics of blogging en
dc.subject personal branding en
dc.title Blog jako nástroj marketingové komunikace
dc.title.alternative Blog as Marketing Communication Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with the phenomenon of blogs and its integration in the field of marketing communications. It maps out theoretical- historical aspects of blogs and defines basic notions such as blogger, fashion blogger, blog ethics or blog publicity. Theoretical knowledge is then transferred to real experience with the help of own blog analysis and individual interviews with the selected fashion bloggers with the target to find common characters of these blogs or determine ways how the fashion bloggers can present and promote themselves. Important part of the practical segment of this thesis is a readers' opinion which is determined through qualitative research method of focus group. These observations are summarized in the conclusion of the thesis together with a brief recommendation of fashion blogs for the future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47607
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
mrázková_2017_dp.pdf 2.683Mb PDF View/Open None
mrázková_2017_op.docx 124.1Kb Unknown View/Open None
mrázková_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account