Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
Author: Nečas, Ondřej
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na ambientní média v sociální reklamě, konkrétně pak na dopravně bezpečnostní kampaně, umístěné přímo u silnic. V teoretické části je nejprve vydefinován pojem sociální marketing z hlediska historického, obsahového, hlediska cílů a také rozdílů s komerčním marketingem. Dále práce popisuje sociální reklamu, kde se kromě historických kořenů zabývá především reklamními apely, a také reklamu ambientní. Zde je specifikován samotný pojem a následně pak principy a postavení tohoto druhu reklamy mezi ostatními formáty. Teoretický základ je posléze využit v praktické části při analýze výzkumu, proběhlého metodou focus group na předložených vzorcích dopravně-bezpečnostních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41445
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47608


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nečas_2017_dp.pdf 3.550Mb PDF View/Open None
nečas_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
nečas_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account