Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Nečas, Ondřej
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41445
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na ambientní média v sociální reklamě, konkrétně pak na dopravně bezpečnostní kampaně, umístěné přímo u silnic. V teoretické části je nejprve vydefinován pojem sociální marketing z hlediska historického, obsahového, hlediska cílů a také rozdílů s komerčním marketingem. Dále práce popisuje sociální reklamu, kde se kromě historických kořenů zabývá především reklamními apely, a také reklamu ambientní. Zde je specifikován samotný pojem a následně pak principy a postavení tohoto druhu reklamy mezi ostatními formáty. Teoretický základ je posléze využit v praktické části při analýze výzkumu, proběhlého metodou focus group na předložených vzorcích dopravně-bezpečnostních kampaní.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject ambientní reklama cs
dc.subject dopravně-bezpečnostní kampaně cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject ambient advertising en
dc.subject road traffic safety campaigns en
dc.title Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
dc.title.alternative Ambient Media in Social Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Herotová, Jana
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on ambient media in social advertising and specifically on road traffic safety campaigns placed by roads. In the theoretical part social marketing is defined by its historical, content and goals meanings and differences from commercial marketing. Then the thesis describes social advertising, its historic roots, advertising appeals and also ambient advertising. Here it specifies the term itself and its principles followed by the position of ambient advertising amongst other advertising types. Theoretical background is subsequently used in the practical part for the research analysis of focus groups discussing the submitted ambient road traffic safety campaigns samples.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47608
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
nečas_2017_dp.pdf 3.550Mb PDF View/Open None
nečas_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
nečas_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account