Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

Show full item record

No preview available
Title: Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA
Author: Kostková, Petra
Advisor: Zelenka, Roman
Abstract: Současná praxe a přístupy obchodování na stále náročnějším trhu jdou neustále dopředu a vynucují si nové postupy. Ve zvyšujícím se převisu nabídky si zákazník vybírá a společnosti se musí mnohem více snažit, aby obhájily svá postavení na trhu. Proto přichází "boom me-tod", které podporují marketingové a obchodní aktivity firem. Jednou z těchto výzkumných technik je také mystery shopping (tajný neboli fiktivní nákup). Jedná se o metodu hodnocení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, jejíž využití jsem navrhla v této práci a aplikovala ve společnosti ZELENKA. Mystery shopping je vhodným nástrojem pro všechny, kteří vědí, že kvalitní a znalý prodejce v kombinaci s kvalitní službou je zárukou další existence na vysoce konkurenčním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4146
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kostková_2007_dp.pdfBlocked 948.1Kb PDF View/Open
kostková_2007_vp.doc 754.5Kb Microsoft Word View/Open
kostková_2007_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account