Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelenka, Roman
dc.contributor.author Kostková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:24:54Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4146
dc.description.abstract Současná praxe a přístupy obchodování na stále náročnějším trhu jdou neustále dopředu a vynucují si nové postupy. Ve zvyšujícím se převisu nabídky si zákazník vybírá a společnosti se musí mnohem více snažit, aby obhájily svá postavení na trhu. Proto přichází "boom me-tod", které podporují marketingové a obchodní aktivity firem. Jednou z těchto výzkumných technik je také mystery shopping (tajný neboli fiktivní nákup). Jedná se o metodu hodnocení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, jejíž využití jsem navrhla v této práci a aplikovala ve společnosti ZELENKA. Mystery shopping je vhodným nástrojem pro všechny, kteří vědí, že kvalitní a znalý prodejce v kombinaci s kvalitní službou je zárukou další existence na vysoce konkurenčním trhu. cs
dc.format 95 cs
dc.format.extent 970873 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject prodejní proces cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject mystery shopper cs
dc.subject kontrolní list cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject selling process en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject mystery shopper en
dc.subject checking list en
dc.title Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA cs
dc.title.alternative Utilitazion of mystery shopping for increase of competitiveness in the ZELENKA company. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated Present practice and attitudes of businesses are moving ahead and compel new methods at the permanently more and more demanding market. In the raising excess of supply the cus-tomer can be choosy and companies have to be more assiduous in order to defend their po-sition on the market. This is the reason why a "boom of methods'q is coming, supporting companie's marketing and business activities. One of these methods is also mystery (fictive) shopping. It's a method valuating the level of services offered to customers, which I sug-gested and applied in the company ZELENKA in this work. Mystery shopping is a suitable tool for all the people who know that quality and competent seller in the combina-tion with quality service is the guarantee of further existence at a highly competitive market. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5995
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kostková_2007_dp.pdfBlocked 948.1Kb PDF View/Open
kostková_2007_vp.doc 754.5Kb Microsoft Word View/Open
kostková_2007_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account