E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení

Show full item record

No preview available
Title: E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení
Author: Oshchepkova, Anastasiya
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Účelem tohoto projektu je studovat online chování spotřebitelů a vytvořit dobře vyvinutý web pro elektronické obchodování s elektronickými zařízeními, který spotřebiteli Nikaraguy usnadní vyhledávání a nákup všech druhů elektronických zařízení bez nutnosti dělat Ze zahraničního maloobchodního prodejce. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. Elektronický obchod a online chování spotřebitelů jsou popsány v popisu recenzované literatury o faktorech, které zákazníkům brání nakupovat online. Druhá část se zaměřuje na popis provedených výzkumů a analýzu shromážděných dat. Závěrečná část obsahuje projekt, kdy autor vytváří a realizuje a on-line ukládá prodej elektronických zařízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41516
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications
Grade for thesis and defense: B 47733


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
oshchepkova_2017_dp.pdf 4.132Mb PDF View/Open None
oshchepkova_2017_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
oshchepkova_2017_vp.docx 127.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account