Budování značky vysokých škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky vysokých škol

Show simple item record

dc.contributor.author Sasínková, Martina
dc.date.accessioned 2018-01-03T13:10:12Z
dc.date.available 2018-01-03T13:10:12Z
dc.date.issued 2010-07-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.isbn 978-80-7454-718-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41601
dc.description.abstract Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty.
dc.format 47
dc.format.extent 170
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject pilíře značky cs
dc.subject terciární vzdělávání cs
dc.subject fakulta cs
dc.subject kroky pro budování značky cs
dc.subject Brand Building en
dc.subject Pillars of Brand en
dc.subject Tertiary Education en
dc.subject Brand Building Steps en
dc.title Budování značky vysokých škol cs
dc.title.alternative Building a Brand of Universities en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Molnár, Zdeněk
dc.contributor.referee Porvazník, Ján
dc.date.accepted 2017-12-14
dc.description.abstract-translated Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49058
dc.date.submitted 2017-06-05


Files in this item

Files Size Format View Description
sasínková_2017_teze.pdf 2.476Mb PDF View/Open
sasínková_2017_dp.pdf 3.756Mb PDF View/Open None
sasínková_2017_op.pdf 251.0Kb PDF View/Open None
sasínková_2017_vp.pdf 2.066Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account