Marketingová strategie fitness centra Contours

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie fitness centra Contours

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie fitness centra Contours
Author: Schmiedová, Kamila
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41630
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: A 49153


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
schmiedová_2018_dp.pdf 6.403Mb PDF View/Open None
schmiedová_2018_op.docx 29.89Kb Unknown View/Open None
schmiedová_2018_vp.docx 27.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account