Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o. |
| Autor: |
Vrzal, Marek
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím v běžné komunikaci firmy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4171
|
|
Datum:
|
2007-04-20 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4983
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet