Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vrzal, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:32:06Z
dc.date.available 2010-07-15T16:32:06Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4171
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím v běžné komunikaci firmy. cs
dc.format 77 s., 45 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 831037 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Analýza stávajícího stavu cs
dc.subject cílové trhy a skupiny cs
dc.subject strategie komunikace cs
dc.subject plán marketingových komunikací cs
dc.subject měření efektivity cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject Analysis of the existing state en
dc.subject target markets and groups en
dc.subject communication strategy en
dc.subject plan of marketing communications en
dc.subject measurement of efficiency en
dc.subject company identity en
dc.title Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Plan of marketing communications and concept Corporate Identity for the company EverLift, spol. s r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated Plan of marketing communications for the company EverLift, spol. s r.o., its main field of activities being the sale of hydraulic loading cranes. In connection with a complex conception of the plan, the other part of the thesis deals with a possibility to introduce a new company identity of the particular company. Both the draft plan, and the company identity should be dealt with in a way that allows for functional fulfilment with practical application in a common communication of the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4983
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vrzal_2007_dp.pdfBlocked 811.5Kb PDF View/Open
vrzal_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
vrzal_2007_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account