Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries

DSpace Repository

Language: English čeština 

Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Vepřek, Rostislav
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:45Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:45Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41776
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit význam kulturního mapování pro mezinárodní obchodní aktivity. Teoretická část se zabývá elementy kultury a poukazuje na důležitost kulturní inteligence v rámci mezinárodního obchodu. Tyto elementy kultury byly analyzovány a porovnány ve vybraných zemích Západní a Jižní Evropy. Dílčím cílem bylo provedení komparativní analýzy zaměřené na důležitost kulturních aspektů a kulturního mapování. Data byla získána z polo standardizovaných rozhovorů, které byly uskutečněny s obchodními manažery, vedoucími obchodních oddělení či s obchodními zástupci. Na základě těchto dat bylo vytvořeno doporučení pro firmy pro efektivní obchodní jednání v mezinárodním obchodě.
dc.format 63 s. (99 000 znaků).
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kulturní mapování cs
dc.subject Elementy kultury cs
dc.subject Mezinárodní obchod cs
dc.subject Západní Evropa cs
dc.subject Východní Evropa cs
dc.subject Cultural mapping en
dc.subject Elements of culture en
dc.subject International trade en
dc.subject Western Europe en
dc.subject Southern Europe en
dc.title Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries
dc.title.alternative Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis was to assess the role of cultural mapping in international trade. Theoretical part addresses elements of culture and points out the importance of cultural intelligence within international trade. These elements were analysed and compared with selected countries of Western and Southern Europe. Sub-goal of this paper was the execution of comparative analysis focused on the importance of cultural aspects and cultural mapping. The data was gathered via a semi-structured interview conducted with commercial managers, chief commercial officers or sales representatives. By this data, the recommendations for effective business negotiations in international trade were created.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49352
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-02
local.subject kultura cs
local.subject obchod cs
local.subject kulturní rozdíly cs
local.subject mapování cs
local.subject culture en
local.subject commerce en
local.subject cultural differences en
local.subject mapping en


Files in this item

Files Size Format View Description
vepřek_2018_dp.pdf 1.650Mb PDF View/Open None
vepřek_2018_op.doc 46.5Kb Unknown View/Open None
vepřek_2018_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account